Totalt antall sidevisninger

tirsdag 29. oktober 2013

SYK.

 
Det har vært beklagelig litt stille på min blogg siden jeg har vært syk.
Det begynte med utslett som så ut som vannkopper på kroppen og etter som legen da nektet og ta meg inn til kontroll for og sjekke (siden vannkopper er smittsomt ville de ikke ha meg inn) så gikk alle ut fra at dette var vannkopper.
Det begynte med en liten flekk som et stikk på ryggen noe jeg hadde lagt merke til men tenkte mygg det er da ikke farlig, og etter at jeg da er allergisk utviklet bittet seg større og større og til slutt gikk det over til streptokokker så med andre ord onsdag var jeg halv død siden jeg hadde streptokokker i hele kroppen.
Jeg selv trodde også at det var vannkopper siden jeg aldri har hatt vannkopper før.
Etter 14 dager ble det sykehuset ganske fort og ikke noe bedre så fikk man en advarsel om at ikke alt var som det skulle.
At det gikk bra fatter ikke jeg siden jeg var virkelig syk så fikk en heste kur av medisiner på onsdag så var det sjekk på fredag og lørdag ved sjekken var jeg bedre.
Ikke kult med tanke på at lørdag sa legen at viss ikke medisinen hadde tatt så hadde jeg død.
Så nå er jeg på tilbake vei til og bli frisk men kjenner godt hva jeg har vært i mellom.
Hestene har fått en 3 ukers vile så de starter opp neste uke i trening igjen.
En advarsel til alle som driver med dyr får man stikk av mygg, bitt av maurer eller annet, et eller annet sted på kroppen samme hvor lite ha koll på det siden det kan utvikle seg til noe veldig stort.
Man lærer så lenge man lever.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar