Totalt antall sidevisninger

onsdag 16. oktober 2013

IKKE LETT.


Det har vært lite med oppdateringer her i det siste.

Etter tevlingen fikk jeg en influensa som slo meg helt ut så var jeg frisk 1 dag og så fikk jeg vannkopper av alle ting.

Jeg har ikke hatt sykdommen som barn så fikk den nå som voksen og må si at jeg har aldri følt meg så syk noen gang.

Jeg har den enda og det klør stikker og svir og må si jeg fikk det hard blemmer i henna, ørene, under bena ser ut som en vannkopp hele meg.

 

Nye bilder på kattungen kommer så fort jeg orker.

En avbestilling på denne gutten kom i dag da hun som skulle ha han hadde funnet en kattunge i skogen som hun ville heller ta vare på.

Så han er ledig for nytt hjem.
 
                                                                                      Mabriga Zivon.
 
En utrolig flott gutt som elsker og kose.

 
 

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar