Totalt antall sidevisninger

torsdag 4. august 2011

Sommer.



Utrolig tiden fly kan ikke tro vi er i august allerede.


Noen av kattungene har nå reist til nye hjem og nytt kull er født etter en avbestilling så har jeg en brun tigret han katt med et fantastisk gemytt for salg så er noe interessert send meg en e post eller ring.
RUPERT

Trening med hestene går forover har hatt mange turer i skogen siden jeg nå har ei jente som kommer og rir med så Snowi og Eldfari + Filma har hatt lange turer.


Filma har fått behandling av masör og bare etter en behandling så forandre hun alt i sine gangarter spesielt i tölten så uke 33 får hun flere behandlinger man gir seg ikke før hesten er bra og smerte friJ

Inne mellom all skog ridning så trener jeg dem for fult og lørdag er det og ri for min trener igjen med Eldfari og Snowi jeg har min med rytter stående klar på stedet siden hun er fotograf og kjempe flink til og ta bilder.

Eldfari tevler i september så vi ser frem mot detJ

God sommer videre.

1 kommentar:

  1. Hej May-Britt!
    Tack för förtroendet med Nathalie, hon fortsätter att vara en underbar kattunge! Nu finns det några bilder på henne på min hemsida om du vill se: www.malinweinert.se

    Trevlig sommar!
    /Malin

    SvarSlett