Totalt antall sidevisninger

fredag 19. august 2011

NYE SKO.



Alle hestene er nå ny skodd og jeg føler tydelig ute at det går mot vinter hvor ble sommeren avJ

I går vare Filma hos tannlegen og det gikk fint annet enn at hun biter seg litt fast på venstre side noe vi tydelig kunne se så nå er hun satt på dynamic tredelt bitt så får man prøve det en stund.

Dynamic RS Tredelat D-ring

Det var den roligst hesten jeg har hatt noen gang med meg til klinikken hun har blitt så rolig og avbalansert det siste året.


Når man tenker etter at hun biter seg fast på venstre side så fant maseren ut da hun begynte å behandle Filma at hun hadde låsning i korset og litt på venstre side så hun hadde brukt høyre side mer så jeg tror det har med musklene på venstre side og gjøre men nå som de løser seg mer og mer etter som maseren hjelper så retter det seg nok.
Det regner og blåser men man får ride for det.
Så håper på sol og bra vær i morgen.
Etter at Eldfari fikk ny trener (siden han var trenet for mye i dressur) så har han begynt å strekke ut og øker flott i tölten.
Ut i skogen sa ny trener som vi gjorde og etter bare 1 uke full fart i skogen i tølt trav galopp og skritt på løse tøyler så kom han seg utrolig.
Så i september tevler vi i Falkenberg.
Oxana sine kattunger vokser og de er super søte så nå er det snart tid for nye bilder av dem jeg venter bare på at de skall åpne øynene for da er de mye søtere på bilde.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar