Totalt antall sidevisninger

lørdag 20. august 2011

NYDELIG SOL


Endelig var det sol og ikke regn i dag.:))))

Jeg rei filma på sitt nye bitt og forunderlig nok gikk hun supert til og med la seg i form i tölten kan ikke bli bedre.


Tror stoet hadde en fin sol dagJ

Eldfari og snowi hadde vile dag men i morgen får de seg en tur.

Litt vanskelig og ri dypt inn i skogen nå siden det skytes på noe er vell jakt på ett eller annet så vi får holde oss på grusveiene.

De skulle se at det var en hest med rytter som kommer men man vet jo aldriJ

Kattungene vokser så i morgen skall jeg få tatt nye bilder små klovner er de og jeg koser meg med dem tiden går så alt for fort snart skall de til nye hjem.

Tinius som det ble en avbestilling på i siste øyeblikk har nå fått nytt hjem kose gutten skall reise fra mamma litt leit når man har hatt han en stund han er etter min Artimis og har et supert gemytt den gutten.
mamma Artimis.


Vi har behold en Neva katt selv ut av kullet til Baruska hun er så nydelig den ungen og pappas jente da selvfølgelig.


Min nye Neva katt kommer snart nå og jeg gleder meg (elsker Neva katten de er så myke og fine i gemyttet og de er utrolige pene med sine blå øyner) navn og bilder på henne kommer snartJ

Ha en god natt.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar