Totalt antall sidevisninger

fredag 20. mars 2015

2015 Startet ikke bra.





2015 startet ikke bra først var det sørgelig beskjed i  familien som tar tid og få orden på.
                                         



Så klarte Snowi og skade seg så det ble flere ganger til klinikken.
De to  første døgna bodde jeg nesten i  stallen for og se etter han første natta var han så dårlig at jeg turte ikke og la vær og sjekke han en gang vær time.
                                                   
Lenge hadde han et sår på  bak benet etter fallet som jeg fikk ordne og ikke lett og beskytte det benet mot søle og dritt når det kun  var hva fantes det i  haven.
Jeg satte på  bandarsen  Snowi tok den av :) jeg satte på han dro den av morsom tid løp mellom hjemmet stallen haven :) Men nu  takk og lov har såret grodd og han er i  god stand igjen.
Mitt i  alt dette kom det kanskje noe veldig bra ut av besøk på klinikken Snowi har en god tid vært litt sånn at han legger seg i  hånden, jeg har sagt om og om igjen til veterinærer at  det der stemmer ikke noe er feil.
Nå sist vi  var på  klinikken maste jeg om det samme og spesiallist åpner og ser og sier ja du  har helt rett her er feilen.
Takk endelig en normal vet.
Man fikk  fikset problemet og det var en fryd og se hvor glad hesten ble, myk som smør  det ble en helt annen hest og ride.
Man skal følge sine mage følelser viser det deg igjen.
Skam på  klinikken som behandlet han for sjekk for munnen bare 1 uke føre og ikke så  noen ting feil.
                          Nå  rides han for fult igjen og jobber seg opp :)

                                              
                                                            Seidur, 

                                     

                                                          Dematur .

                                          

                                                                           Eldfari.

                                         
er i  trening og Nota viler siden hun skall ha føll i sommer og har ikke så  veldig lenge igjen før hennes lille hingst blir født :)
Mitt i  alt dette har vi  hatt liten tid til alle som har ring og lurt på kattungene.
Beklager det men nå blir det oppdatert her på bloggen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar