Totalt antall sidevisninger

fredag 20. mars 2015

2015 KATTUNGER.


Da venter vi nye kull med kattunger.
2 kull for og være presis :) begge kattene som skall ha kull bor hos vær sin forvert.
Men det er meg dere skal henvende dere til når det gjelder noe dere lurer på om ungene.
Jeg har mine forverter så  nære så  jeg ser ungen vær dag og er med når de blir født :)
Disse to kullene er etter en av mine to flotte katter som jeg selv har oppdrettet.
Foreldrene er store sibir katter med flott gemytt og bruker og gi kattunger med golden 


farge og det tror jeg også det kommer til og bli  en god del av denne fargen i kullene :)


Man får alltid når man driver med oppdrett noen rare tlf siden mange snodige spørsmål som man svarer på med et smil.
Men her om dagen var det en dame som ringte meg og sa du i  din annonse sto det ikke at de levde inne i  huset med familien. hmmm HVA men det er vell en selvfølge at de gjør man legger da ikke kattunger ute.
Og man stenger vell ikke katter ute i kulda eller varmen heller.
Så  gikk jeg inn og så  litt rundt på  annonsene som folk satt inn jo da dama har rett hun folk skriver at de lever inne med familien :) hm.
Så  vill bare la dere vite at mine katter er inne men de får også  gå ut i  løpegården mellom katteluken når de ønsker :)
PS: Er på 5 støvsuger nå i 2015 for de andre har vært brukt mye så en tok fyr og de andre har bare død. ;) Nå  er det røyte tid :)
Ved interesse av kullene kan dere ringe meg eller sende en e-post på galley1no@yahoo.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar