Totalt antall sidevisninger

onsdag 13. november 2013

VIST TRENER VI :)

 
Får mange spørsmål om jeg ikke trener mine hester siden det har vært en del bilder / info om mine katte her nå.
Vist trener jeg og rider Snowi og Eldfari er de som er rid og trena mest akkurat nå siden Nota og Seidur har fått noen ukers vile noe de trengte J men snart så starter de opp igjen.
Snowi og Nota har over en tid blitt trena for Reynir Adalsteinsson en utrolig bra trener J Snowi har kommet seg utrolig etter hans treninger og Nota har rena sin tølt mye så der er det ikke mye igjen før den er helt ren.
Snowi og Eldfari trener også i ridehuset det har vært mye regn så godt og ride inne også.
Begge disse guttene tevler nå i slutten av mnd og skall bli kult og se hvordan det går J
Og på søndag er det trening for meg på Backome Gård for  Vignir Jónasson.
Mandag eller tirsdag er jeg på trening igjen med 2 så det går for fult J
Mye og gjøre men vi trives J
 
 

 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar