Totalt antall sidevisninger

tirsdag 24. juli 2012

SEIDUR.





SEIDUR.

Siden Seidur hadde problemer som vi mennesker ikke skjønte noe av så tok jeg inn medium som snakket med han.

(Jeg vet noen tror ikke på det og andre tror)

Jeg er en av dem som etter at medium hadde pratet med Seidur en hest hun ikke viste engang hva av type han var, hvor han kom fra eller noe om han så traff hun så rett at det var skummelt så med 100 % tror jeg på at det fungererJ

Jeg skall av respekt for min hest ikke  gjenta hva han fortalte men etter samtalen fant jeg feilen sammen med veterinær og tro det eller ikke  så er Seidur en helt annen hest i dag enn han var føre samtalen.

Han har alltid vært en guden snill hest men nå er han rolig avbalansert og til given og han stoler på meg i alle sitasjoner det var utrolig underlig opplevelseJ.

Seidur har nå fått ut sin vargtann og det gikk kjempe bra ingen problemer med denJ

Så nå om en ukes tid kan man starte opp med litt ridning på han igjen.

Han er en sånn elskelig og snill hest at man kan ikke annet enn og synes om han.

Han har vært trena i longerings line og er kjempe flink han ,har roet ned og synes at kompisene og mamma er greit og ha når noe blir litt skummelt som presenning som blåser inn på ridebanenJ men enda så står denne unge hesten med alle 4 bena godt i banen og prøver og finne ut om den var faglig  :) han er utrolig nyfiken så han måtte sjekke og etter på ser han dumt på meg og sier bare en presenning joJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar