Totalt antall sidevisninger

mandag 6. august 2018

De små barna.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.


May-britt Thomassen Galley sitt bilde.







For litt over  en uke siden fikk min ene  Sibir katt 7 små unger og da inntreffer det tragiske hun dør hun hadde 8 unger så den 8 ungen døde med henne.
Selv om vi kom inn på klinikken fort hjalp ikke det de kunne ikke gjøre mere enn det de gjorde der. ( hun døde på  klinikken)
Klinikken skall ha all skryt for hvordan de behandlet henne og oss.
  der satt vi  med 7 små unger og ingen mamma.
Jeg prøvde og få  tak i  en ammer men det var vanskelig da jeg ville att katten skulle være testet for sykdommer og jeg ville ha hun  katten  her.
Man er i  sjokk men fikk bare begynne og mate og prøve og redde de små.
Jeg regent ikke med at alle skulle klare seg da noen av dem  de var så  små.
Når vi  kom til 6 dagen fikk man en lysende ide siden min Goldy elsker kattunger så  prøvde vi  og sette henne inn i  alle fall for stell vaske og oppdragelse senere noe melk får hun nok ikke.
Det gikk 10 minutter så var Goldy i kassa med ungene og  i full  sving og vaske dem.
Hun har vært til utrolig stor hjelp.
Vi mater dem vær 3 time og Goldy vasker og varmer dem hun er nå veldig bekymra for dem og påpasselig på at jeg legger dem pent til bake når jeg er ferdig og mate.
Kattungen legger på  seg og spiser bra og øynene har nå  begynt og åpnes.
Det er 5 jenter og 2 gutter i  kullet og alle har vær sin personlighet som man ser veldig tydelig når man mater dem så  ofte.
Jeg har ventet med og sette navn p å dem da jeg var veldig usikker på att det ville gå  bra.
Men nå  har vi  kommet så  langt så nå ser alt lyst ut.
Bilder av vær enkel kommer senere.
Navner:
Midnight  Mabriga Ella.  (Blå golden jente.)
Midnight Mabriga Madelyn.  (blå golden jente)
Midnight Mabriga Zoe.  ( blå golden Jente)
Midnight Mabriga Amelia.  (blå golden jente)
Midnight Mabriga  Suri.  (Nem jente)
Midnight Mabriga Mason.  ( blå golden gutt)
Midnight Mabriga Joshua.  (blå golden gutt)

Jeg oppdater hvordan det går forover  med dem så dere kan følge dem her.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.


May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.

May-britt Thomassen Galley sitt bilde.



E-post: galley1no@yahoo.no





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar