Totalt antall sidevisninger

mandag 19. august 2013

HYGGELIG.

 
Som dere vet har Alina nå reist til sitt nye hjem.
Og der får hun det bra damen og mannen jeg møtte ga meg en fölesen av trygghet og at de virkelig var katte mennesker.
Sånn gjør meg så glad både for Alina og ossJ
Jeg var litt urolig for den lange reisa hun hadde foran seg men den fikset den nye mammaen og pappaen til Alina helt greit så i dag fikk jeg en hyggelig mail.
Heisann. Vi kom hjem med Alina rundt kl 02.00, å turen gikk veldig bra;) Dagen i dag har gått i å bli kjent med Alina å få henne til å bli kjent med di nye omgivelsene sine;) Komme nok til å ta litt tid, men hun begynner så smått å føle seg trygg her;) Tusen Takk for NYDELIG Å MEGET SPESIELL LITEN PUSE JENTE; )
Vennlig hilsen
 
Som også viser at vi har gjort en god jobb med å oppdra Alina til en trygg og tillitsfull katt.
Også viser det at kombinasjonen ved paring var rett J
Jeg ønsker nye eiere lykke til både med utstilling og avl når den tiden kommer J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar