Totalt antall sidevisninger

tirsdag 4. desember 2012

MAN FÅR KLE PÅ SEG ETTER VÄRET.


 
 
Hestene fikk utrolig mye fart når snø og kulde kom og i går fikk Eldfari et nytt bitt.
 

Litt trening og ri på det men tror jeg har skjønt det nå for nå går han som en gud på deg.

Utrolig hvor lett rid han ble J
wp4ad31753_0f.jpg


Ja så når kulda kom med snø tenkte jeg at nå holder det nå skal ikke jeg fryse på meg noe mer bronkitt så jeg fikk tak på denne jakken for dem som ikke har prøvd denne så er dette den varmeste jakken jeg noen gang har hatt 13 minus og man er varm, den puster så man blir ikke klam og man blir ikke våt siden den er vann avstøtende.



Så fikk jeg hjelper J når man har voksende katter og kattunger i huset er det greit med litt hjelp.
 
 

Denne setter jeg på og går så er det ferdig når jeg kommer tilbakeJ

Så enkelt så slipper man bruke tid på og støvsuge selv J

Ting blir enklere og enklere i denne verden J

2 kommentarer:

  1. Smart städhjälp? Tar den stora hårtussar efter hunden också, är den dyr?

    SvarSlett
  2. Hej Cilla.
    ja den tar alt oxså hund tussar:) kostar fra 1000 sek til 5000 sek. dyrere den er bettre er den :)

    SvarSlett