Totalt antall sidevisninger

tirsdag 9. oktober 2012

FOR EN DAG.


For en dag tidlig opp da vetrinären skulle komme og sjekke alle hestene jeg ringte henne etter lørdag tevling siden en mave fölese sa meg at noe ikke var helt rett med Eldfari.

Han virket ikke lykkelig ved ridning som før og var litt irritert noe han aldri pleier å være.

Han tygde og hang på bitte så noe var ikke helt i orden med han.

Enda mørkt når jeg gikk til stallet og det regnet kniver blåste orkan savnet min varme sengJ

Etter hestene sin frokost kom vett og man skal alltid stole på sin mave fölese siden Eldfari hadde vont i munnen, han tygger på sitt bitt noen ganger og vill ikke ha 3 dela eller 2 dela i sin munn man kunnen se på han sine tenner at han hadde tygd så det må man stoppe nå så han ikke sliter mere på sine tenner.

Så nå skall han rides på dette noen uker se om jeg klarer og få det til noen monter så han kanskje glemmer uvanen han har lagt seg til.
Karlslund bettlöst träns


Bitt løst hodelag.

Siden skal han kun rides på et helt rett bitt.
Transbett

Transbett




Alle de andre var fin i munn.

Veldig greit og ta seg bryet med tann sjekk 1 gang i året så man vet at ting er i orden.

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar