Totalt antall sidevisninger

fredag 14. september 2012

Man lærer nye ting


I dag har vi hatt vind og masse regn så hesten fikk en dag ledig.

I morgen starter vi opp igjen i håp om at solen skinner litt i alle fall søndag er det trening igjen og der har jeg tatt med Snowi og Nota.

Snart er det en tevling for meg og Eldfari etter det skall smurfen få litt vile siden han har gått knall hardt de siste monetene.

Seidur er en flotting for en utrolig hest jeg har trena han løs på banen så nå kan han rygge når jeg rygger går sjenkelvirkning ved tegn av hånden stopper og starter når jeg gjør det og helt super og ride så jeg skall jobbe nå når Eldfari skall vile med tölten på Seidur og få den ren.

Mange baller i luften snuser litt etter ny hest men det går i små skrittJ ikke at jeg trenger noe nå men hadde ønske om en eldre hest for tevling neste år siden mine er ennå unge men får se.

Ellers så har man en lei ting som jeg har fundert mye over men har nå kommet frem til at livet går videre og at jeg ser masse positivt mitt i alt dette med mine gode dyr og mine utrolig flotte vennerJ

Men har en god jobb foran oss med og få ryddet opp i dette.

Huset i Markaryd var leid ut i juli forlot leietagere det i en sånn forfatning at der må det pusse opp det må males og ny tappet og noen nye dører må erstattes helt.

Da de forlot huset var ikke husleien betalt og de forsvant i mnd vis så døren ble plombert og det menes at alle dem sine ting senger, klær, kjøkken utstyr osv er igjen i huset og dette må ryddes før noen kan komme inn og pusse opp så det kan videre leies ut og bare det og rydde opp haven tar timer.

Man kan bli så lei seg over at andre ikke setter pris eller har respekt for andres eiendommen eller andres ting.

Men vi er godt i gang så neste uke begynner opprydning og oppussning.

Men man får se det positive i det der lærte man en ting til i livetJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar