Totalt antall sidevisninger

mandag 5. desember 2011

Det hender ting.


Her hender det ting ja først hadde vi stormen som raste og strømmen var borte fra på kvelden til neste morgen nette etter et var av og på.
Stormen tok taket på byggingen oppe ved stallet og vinduet i høne huset gikk også.
Det så ikke ut dagen etter når man kom ut kvister og trær og ting over alt.
Dagen etter når strømmen hadde vært på noen timer gikk en igjen så dukket polit og brann bil opp da hadde det blåst kvister rundt transformator i strøm stolpen så det smalt og tok fyr.
Men nå har strømmen holdt seg her i mange dager.
Eldfari har vilet i 14 dager siden han fikk et spark på høre bak ben så han var reelt halt men jeg skrittet han i dag så nå er Halten borte og såret gror fint.
Seidur var øm i høyre side av ryggen så han får vile litt til det er nok etter turen over fra Island at han har fått litt stress med den muskelen sadel tipasser Åsa var her og ordnet med salen til Seidur og Nota så nå passer det og så har jeg en helt ny bomlös star-trekk dressur sadel som de også rides i så den har jeg tenkt å ride seidur i så ingenting klemmer på ryggen til gutten.
I dag rei jeg Nota hun må være verdens snilleste hest og hun har en flott tølt så man ønsker og tølte henne på alle sandveiere som man kan finne.
Hun trenes veldig forsiktig og skall rides mye ut i skogen og på sand veiene så hun fortsetter og synes dette er kultJ
Snowi ligger i trenig og han gjør det så bra men Snowi er en hest som alltid gjør sitt beste.
Jeg har 2 kattunger som er klar for levering i januar en rød sølv gutt helt nydelig er han og en golden bruntigret med hvit flotte begge to.
Jeg skall få tatt nye bilder av dem så viss noen er interessert er det bare og ta kontakt.
Jeg kjøpte termo drikke kar til hestene så i morgen skall dets ettes opp ute til dem
Alle hestene er skodd med snø såler og i går kjøpte jeg brodder så i dag fikk vi litt snø men det tinet igjen så fort det kommer mer snø blir broddene skrud på hestene så de ikke sklir i haven eller ved ridningJ
Ha en god kveldJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar