Totalt antall sidevisninger

søndag 14. juni 2015

SÖRLI FRÅN KVARNBACKA. "SNOWI"

                                       

                                                     Tevling i  går med Snowi gikk jo bra.





På vei ut av banan.


Det var langt og gå  opp til banene og hagene vi  gikk  og vi  gikk.
Det var varmt mener stekende varmt mitt i  sola nesten ikke levelig verken for folk  eller dyr hadde det enda vært litt  vind men nei.
Etter 5 min oppvarming var hesten dryppende svett  etter det prøvde jeg og finne skygge for oss men  ikke mye og finne.
Tror nok han gjorde sitt beste en 2 plass i T5 A klasse :)  skulle like og ha hatt høyere poeng men nr 1 dommere ga veldig lave poeng til alle. Nr 2 etter og ha økt tølten to ganger var han sliten og øket ikke 3 gangen og da så  vell dommer min vei for han skrev ville ikke øke.
Men man får si  seg fornøyd siden Snowi gikk virkelig bra i  den varmen og litt kaos med og finne hagen.

Neste tevling er i  juli og august.


Ferdig og på  vei ut.
Jeg hadde med vann i bilen og dusjet han for og kjøle han ned :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar