Totalt antall sidevisninger

fredag 26. oktober 2012

FOR FREMTIDEN.

 
                                                                               Demantur frá Fögruhlíð
                                                                                                               FI2010103002
                                                                                                         e. Smári från Askagården
                                                                                                        u. Birta frá Vatnsleysu
 
                         Demantur er en flott 2 åring higs. Han beveger seg veldig fint og viser alle gangarter. Veldig gossig og har en vennelig karater.
 
 
 
 
                              Noen ganger bare ramler man over noen man bare synes masse om.
 
 
 
 
 
 
Demantur med komisen:)
 
 
Demantur
 
 
Demantur
 
 
Demantur
 
 
Demantur
 
 
Demantur
 
 
Demantur
 
 
den svarte var kjempe fin også:)
 
 
Demantur
 
Demantur og kompisen.
 
              De andre  hingstene som var der var så nyfiken og vennelige så de kom med på bildeneJ
 
 
Demantur
 
 
 
Demantur og kompiser.
 
 
Demantur
 
 
Demantur
 
 
 
Demantur
 



Man kan ha 50 tall hester rundt seg som man studerer og tenker nei jo nei men man klarer ikke og bestemme seg man bare tenker nei passer ikke.

Men plutselig ut av det blå ser man en som man tenker den skal jeg ha samme hva selv om andre som er rundt deg og rider ikke skjønner hvorfor i alle fall ikke der i det øyeblikket men som senere vill si ja det var jo rett allikevel.

Nå er ikke jeg den type som hører for mye på hva andre synes og ikke synes man må ta en avgjørelse selv, og det gjorde jeg med denne gutten ingen sa noe om hva jeg burde gjøre, jeg tror det rett og slett kom som lyn fra klar himmel når jeg sa den skal jeg haJ

Jeg er et typisk konkurranse menneske men for og komme ditt skall  jeg jobbe sammen med hesten og fortjene og komme ditt.

Mange som tror de kjenner meg vet ikke at jeg liker å skape ting selv, elsker og jobbe og løse problemer og mest av alt jeg avgjør ting selvJ

Jeg har ingen ønsker om og sette meg på en helt ferdig SM hest som andre har formet for meg og ride konkurranse, det hjelper ikke at hesten er så bra at han klarer og ta meg rundt banen på en verdig måte viss jeg ikke til sammen med hesten kan ta oss rundt banen.

Det er noe som heter øving gjør mester J mer man trener sammen med hesten bedre blir man og ingen ting er gitt oss gratis vi har jobbet for hva vi oppnårJ

Missforstå ikke jeg ikke noe i mot andre som kjøper ferdige hester det er opp til en og vær hva man vill alle er vi forskjellige i hva man ønsker og hva man mener.

Dette blir i alle fall utrolig kult.
 

 

 


 
 
 
 


 


 
 



 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 


 


 



 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar