Totalt antall sidevisninger

torsdag 12. april 2012

FOR EN FIN SOLIG DAG.


14 + og sol i dag utrolig deilig etter mange dager med regn og vind.
Kattungene vokser og blir store for fort nå man tenker på at de er 12 uker i juni er ikke det langt frem nei.
Hestene rides og de gjør det helt supert må si jeg er overrasket over at ingen av dem er noe problem nå er det tid for og få dem av banen og opp på grus vei for galopp trening og så inn i skogenJ nå ser grusveien helt fin ut.
På lørdag er det kurs/tevling så da blir Eldfari glad har vært litt frem og tilbake mellom Snowi og han men så klarte Snowi og leke på seg et sår på halsen som jeg sprayet for og beskytte og da fikk han som er nesten hvit lilla flekk så da blir det Eldfari som kommer med.
Snowi får det bli neste gang ikke lenge siden han var i transporten og ble dratt opp til trener.
Nota blir bedre og bedre hun la sitt hode opp i tölten før men nå har hun dalet og går flott.
Tar tid med disse som kommer fra Island.
Ikke rart nye steder nye venner og ny rytterJ
Så nå etter helgen er det meg og Seidur da nå blir nok trener GLAD tenker jeg J skall se han får glad galopp den guttenJ.
Håper på supert vær forover og neste tevling blir 18. april så la oss håpe været holder og at det blir varmt ikke kult på tevling med regn og kalt.
Hadde litt plunder med sadel på Eldfari muskler har han så takk til Åsa for all hjelp og hennes tålmodighet siden verken jeg eller hesten er lett og ha med og gjøre når ting ikke stemmer J)))
Her er Åsa sin hjemme side: http://www.ishesten.se/
Ha en god kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar