Totalt antall sidevisninger

fredag 23. september 2011

TRAGISK HENDELSE.


Tragisk hendelse.
Livet er ikke så rettferdig bestandig i går kveld nå jeg skulle gi hö til hestene sto filma på 3 ben hun hadde 2 dype kutt i benet så jeg ringte vet som ba meg om og se det ann kl 4 i natt ringte jeg vet og han fikk komme ut og kolla på henne da hadde hun stått pal ute sen hon ville inte gå et skritt den stakkars Snowi sto ved henne side i alle disse timen:( kl 445 ble Filma avlivet da hun hadde knekket sitt höyre forben på to steder rett av så Helsingborg og vet som var ute sa at det gikk ikke og gjöre noe med. hun ble lagt ned i haven og i dag bitti ble hun hentet. min enevise höyt elsket smurf er borte og jeg sitter og lurer på  hva var meningen kommer helt fra Island for og väre med meg i 2 år så knekke bene i haven. ingen vill noen gang elske deg som jeg gjör Filma du er og vill bli höyt savnet vil i fred

minne side: http://www.freewebs.com/stanleysiberians/filma.htm

2 kommentarer:

  1. Jag hittade hit via Bukefalos.
    Vilken fasansfull upplevelse.
    Jag är ledsen för din skull.

    mvh

    MonikaH

    SvarSlett
  2. Hej
    Takk Monika sjokket er over men sorgen sitter kvar noe jag tror den ville for en lang tid

    SvarSlett