Totalt antall sidevisninger

fredag 17. juni 2011

FOR EN FLOTT SOMMER VI HAR.

Utrolig flott sommer med sol og varme og her går det for fult.

 helg som var ble det kurs trening for Thomas hvor jeg var med Filma hun oppførte seg nesten bra hun hadde en tur nesten nede i grøfta i håp om å slippe og jobbe men så fant hun ut at best og jobbe på her.

Hennes sadel etter bare 4 mnd er for trang så min sadel prøver sa når jeg ringte henne ja ha den hesten er i alle fall jobbet rett så nå går filma i Nobel dressur bomlös sadel den er så god og ri i.
dressyr

Snowi er i full trening både ridning og trening i line han er bare så søt.



Onsdag dro Marie sin hest til meg og vi satte av på en vell fortjent lang tur i skogen Eldfari som da hadde kanskje fått litt for mye havre danset den første timen, jeg er sikker på hadde vi satt vinger på han hadde han lettetJ  men etter en lang lang galopp så fikk han bena på bakken.
nobel dressyr sadel

Sadlene selges for fult og nye sadler har kommet inn ta en titt utrolig fine og ride i.

Denne helgen er det kurs trening for Magnus og jeg reiser med Eldfari skall bli kult og se hva Magnus synes om han.

Kattungene har vokst og i juli er de klare for nye hjem utrolig hvor fort tiden går.




Kullet med Neva vokser også  og de er utrolig pene.

God Sommer.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar